Plan dnia
ZAJĘCIA:
- Zajęcia dydaktyczne
 - Zajęcia tematyczne
 - Zajęcia plastyczne, techniczne, manipulacyjne i konstrukcyjne
 - Zajęcia rytmiczne, taniec i śpiew, gra na instrumentach, muzyka klasyczna, aktywne słuchanie muzyki według Batii Strauss.
 - Zajęcia gimnastyczne i korekcyjne
 - Język angielski (przez cały dzień)
 - Język hiszpański dla grupy ,, O”
 - Zajęcia z j. polskiego
 - Zajęcia matematyczne
 - Zajęcia doświadczalne
 - Zajęcia teatralne
 - Zajęcia logopedyczne
 - praca w podręcznikach
 - Warsztaty przyrodnicze z udziałem żywych zwierząt domowych, leśnych, gadów, płazów itp.
 
METODY PRACY:
- M .Montessori
 - Sherborne
 - Dennison
 - Gordon
 - Batii Strauss
 
ŻYWIENIE:
- Zdrowe żywienie jest dla nas bardzo ważne, dlatego staramy się unikać słodyczy.
 - Dzieci jedzą dużo owoców i warzyw, piją świeże soki i wodę.
 - Unikamy barwników i konserwantów.
 - Śniadanie w naszym przedszkolu podawane jest między godz. 8:00 a 9:00.
 - Dzieci siadają do stołu wtedy, kiedy poczują taką potrzebę,-Obiad spożywamy wspólnie, posiłki są zawsze zbilansowane i pełnowartościowe.
 - Pieczywo mamy pełnoziarniste i prawdziwe masło.
 - Porcje nie są wydzielane.
 - Dzieci samodzielnie nakładają sobie jedzenie.
 - Nakrywają same do stołu, przed jedzeniem myją ręce a po jedzeniu sprzątają po sobie.
 - Obiad dwudaniowy z surówką i kompotem/wodą spożywamy wspólnie całą grupą.
 - Sztućce dostosowane są do małych rączek.
 - Uczymy dzieci estetyki stołu i tego aby zjadały tyle ile sobie nałożyły.
 - Po jakimś czasie same potrafią ocenić ile muszą sobie włożyć.
 - Podczas posiłku dzieci rozmawiają ucząc się dobrych manier i wzajemnej pomocy.
 - Po sprzątnięciu myją zęby.
 - Podwieczorek organizujemy w podobny sposób jak śniadanie, składa się on z różnorodnych potraw takich jak:
 - Warzywa, owoce, pieczywo jasne i ciemne, masło, wędlina, ser, soki, woda, herbatka
 - Podczas zajęć kulinarnych dzieci robią sałatki, szaszłyki owocowe itp
 
Plan dnia
| Godzina: | Opis: | 
| 
 7.00 – 8:00  | 
 Przychodzimy do przedszkola z radością. Wszyscy miło się witamy. Od rana bawimy się i pracujemy indywidualnie lub w grupach w wybranych kącikach.  | 
| 8:00 – 9:00 | 
 czas na śniadanko, myjemy rączki i nakrywamy do stołu. Po śniadanku sprzątamy.  | 
| 9:00 – 9.30 | 
 Zajęcia ruchowe i muzyczne. Gimnastyka korekcyjna, rytmika, ruch rozwojowy W. Sherborne, Kinezjologia Edukacyjna P. Dennisona.  | 
| 9.30-11.00 | Lekcja ciszy- przed zajęciami, -Zajęcia edukacyjne, realizowanie podstawy programowej, zajęcia plastyczne, techniczne, j. angielski. ( 10.30-11.00 – Zabawy na placu zabaw – dzieci które śpią) | 
| 11.oo-12.00 | obiad | 
| 12.00-12.30 | 
 Zabawy w kącikach / ogrodzie przedszkolnym- dzieci starsze, te które nie śpią  | 
| 12.30-13.45 | 
 Zajęcia dodatkowe, J. hiszpański/ tańce/ zaj. sportowe,, organizowanie urodzin, swobodna praca i zabawa wybranymi materiałami w kącikach tematycznych./ lub zabawy w ogrodzie.  | 
| 13.45-14.15 | 
 Podwieczorek  | 
| 14.15-14.30 | 
 Spotkanie w kręgu/ Podsumowanie dnia. Zabawy na placu zabaw do godz 15/16 
  | 
| 16.00-16.30 | II Podwieczorek | 
| 16,30-17.00 | Wspólne porządkowanie sali | 
| 17:00 – 18.00 | 
 Praca przy stolikach- indywidualna, lub wspólna Rozchodzenie się dzieci. Żegnamy się do jutra 🙂  | 
- 
				NAJWYŻSZA JAKOŚĆ EDUKACJI
					Poprzez metodę Montessori dzieci uczą się szybciej.
Klasy są przygotowane w taki sposób aby nawet 3 latek mógł się uczyć pisać, czytać, i rozumiał otaczający go świat. - 
				Wycieczki do Kolorado i Pepelandu
					W ramach czesnego zapewniamy też dzieciom wycieczki w ciekawe miejsca.
 - Zapraszamy na nasz
Fan Page 
